Zoekmachine Adverteren (SEA)

Zoekmachine Adverteren
Zoekmachine-adverteren (SEA) is het inkopen van advertentieruimte boven en onder de natuurlijke zoekresultaten. Je wilt gevonden worden op de juiste zoekwoorden. Deze zoekwoorden moeten ook aan je site worden gekoppeld.
We brengen je waarde propositie in kaart en en aan de hand van het strategisch online marketingplan zetten we je digitaal in de spotlights, door de inzet van zoekmachine advertenties. Echter, de concurrentie binnen de zoekmachines is groot. Dit betekent dat we slim gebruik moeten maken van jouw budget voor meer website bezoekers.

Hoe werkt SEA?
Zoekmachine adverteren zet je in om op het juiste moment zichtbaar te zijn in de zoekmachine. Als iemand actief op zoek is naar jouw product of dienst, dan tonen we op het juiste moment een beeldende of tekstuele advertentie. Relevantie is daarbij erg belangrijk voor het resultaat van de campagne en de kwaliteit van de bezoekers. Het doel is om de kosten per lead / verkoop binnen de gestelde marges te houden.

Waarom SEA? 
Je bent waarschijnlijk wel bekend met de advertenties die bovenin Google verschijnen wanneer je een zoekopdracht intypt. Deze advertenties hebben allemaal een doel: zorgen dat er conversies, bestellingen en aanvragen worden gedaan. Het houdt niet op bij een advertentie online zetten, de campagne is namelijk ook sterk afhankelijk van de website. Wij nemen de tijd om op basis van een goede analyse een strategie te ontwikkelen voor Google AdWords, Bing en Yahoo. Na de strategie gaan we aan de slag met het bouwen, beheren en optimaliseren van campagnes. De ontwikkelingen gaan razend snel en de concurrentie zit ook niet stil. Tijd om aan de slag te gaan

De kracht van SEA.
Wat is nou daadwerkelijk de kracht van SEA voor jouw bedrijf? Hieronder een paar interessante feitjes, wist je namelijk dat: Er iedere dag circa 6,586,013,574 zoekopdrachten worden gedaan over de hele wereld! 85% van de wereldbevolking gebruik maakt van een zoekmachine om bedrijven te vinden Ruim 90% van de Nederlanders zoekt met Google En dat circa 35% op de betaalde advertenties klikt?